روضه حضرت فاطمه الزهراء سلام الله علیها
پنجشنبه ظهر خانه خواهر روضه حضرت فاطمه الزهراء سلام الله علیها بود و ظهر هم ناهار ماندیم ...دیروز خانه مادر عصر روضه حضرت فاطمه الزهراء سلام الله علیها بود عالی بود بعد با خاله ها حرف زدیم پته گلی را بیرحمانه ریختم روی اب و خاله سیما دعوام کرد و خلاصه بحث زبان خواندن گلی و ادامه ندادنش ....خاله کبری در مورد برگشت بیماری سهیل بعد از 5 سال خبر داد و من از سردرد و دلهره نمی دانم چه کنم.....یا رب العالمین
+ نوشته شده در شنبه هفدهم آذر ۱۴۰۳ ساعت 12:58 توسط پشیمانم که ازروی نادانی آبرویم را بردم
|
بنام خداوند بخشنده و مهربان